Neglib fatiss arkadaş olduk resmen 3 müz de aynı yız inşallah hayırlısı ile hayırlı haberi alırız 🤲🤲🤲
Ftmmma Neglib Esku nar suyuyla ilgili bir bilgim yok belirtiyle ilgili yazmak istedim. 2 aşılama 3 tüp bebek denedik ilaçların etkileriyle belirtiler karışabiliyor o yüzden tavsiyem vücudunuzu dinlememeye çalışın inşallah hayırlı güzel haberler alırsınız 🥰 çok şükür biz 28 haftalık olduk. Dualarım sizinle 😇
Ceyda76 Esku doktorum ağrın olsa da olmasa da gebelık olabılır dınleme fılan demıstı sadece sol bacağıma arada vuran ağrı ,göğüs hassasiyetı bı de sk ıdrara cıkıyom bakalım ne olacak yarın 7 gunum
Esku Ceyda76 bendede sık idrara çıkma var biraz sıkışınca sancı yapıyo hep tuvaletteyim çok su için diyorlar 2 litreyi geçik su içiyorum içtiğim su tuvalete gidiyor
Ceyda76 Esku benım hem göbekten ıgne hem fıtıl olarak verdi fıtılden mıdır nedır her saat tuvaletteym
Esku Ceyda76 inşaAllah tutunmuştur bebişlerimiz bize belirtidir bunlar canım . Çok düşünüyordum belirti yok belirti yok diye bu gün saldım artık düşğnmemeye çalışıyorum
Ceyda76 Esku kımının hıc belırtı olmadığı halde pozitif görüyorlar ondan bende heyecanlıyım beklıyom elde değil ama düşünmemek gerekmıs