Tugcetrn 35+2 kızlar bazen göbeğim yırtılıyomuş gibi hissediyorum şükürler olsun karnımda bi çatlalık yok ama 2dir göbeğimde bunu hissediyorum yırtılıyormuş gibi sizde oluyormuu??
Aysehatun Tugcetrn bende 35+6 haftalık hamileyim cok sukur benimde hic catlagim yok benimse göbek deliğimi cok acitiyor gobek deligim normalde ice donuktu hamile olup karnim buyugunden beri disa dogru firladi gobek deligime dokundugumda bile aci veriyor
YagizAsyaMom Tugcetrn söyle yırtılıyodmuş gibi değil de içimi tırmalıyor jiletliyor gibi geliyor bana 26+2 günlüğüz bu arada anlam veremiyorum ama içimden bişey koparıyor gibi
Tugcetrn Kızlar doktorumla görüştüm iç göbeğimin çatladığını söyledi sürekli yağla dedi bakalım inşallah daha çok yırtılmaz