Minikbebegim1999 Kizlar seker yükleme testi yaptircam 3 hafta sonra yaptiranlar varmi bence cok önemli birşey olduğunu düşünüyorum fakat icirdikleri o şeyin bebeğe zarari yokdur inşallah
Deletedmom_51 Minikbebegim1999 kaçıncı haftadasın ? 20.haftamdayım bana bir şey demediler kaçta yapılıyor ?
Aysnoflz06 Minikbebegim1999 canım zaten o içirdikleri şey 2 dilim baklavaya eşit normalde de yediğin tatli paketli şeylerde de şeker var hiç bi zararı yok yani