Geç oldu ama yazmak istedim. Çok sürpriz bir şekilde bebeğimi kucağıma alalı 10 gün oldu. 38+4 te kontrolüm vardı. Doktor ultrasonda bakıp herşeyin yolunda olduğunu ve bir ağrım olup olmadığını sordu. Tabiki yalancı sancılarım vardı. Çünkü önceki kontrolümde 2 cm lik açığım vardı. Neyse daha sonra nst ye girdim. Kız kardeşimde yanımdaydı ve kendisi hemşire oluyor. Nst ye gireli 5 dakika oldu lakin kız kardeşim bir terslik var abla dedi. Bebeğin kalp atışları yüksekti ve bebek hiç kıpırdamiyordu. Hemen doktorun yardımcısını çağırdık ve nst yi doktora göstermek için aldı. Doktoe beni odaya çağırdı… Ben girer girmez yatış vermesi gerektiğini bebeğin kalp atışlarinda sıkıntı olduğunu söyledi. Tabi çok ağladım çünkü eşim yanımda yoktu. Annemlere haber verdik. Doktor şekerli su verecegini düzelirse cikacagjmi fakat düzelmez ise acil sezaryen olacağıni dile getirdi. Bebeğin kalp atışları bir anlık düzeldi fakat doktor sezaryen olmam gerektiğini hareketlerinin yavaş oldugunu dile getirdi ki bende kızımı neredeyse çok az hissediyordum son zamanlarda. O geceyi hastanede geçirmemi sabah erkenden sezaryen olacağımi söyledi. Herşey iyi giderken gece birden bebeğim fenalasti. Kalp atışları 200 üstü seyir halindeydi. Hemşire gelip yarını bekleyemeyeceklerini ve doktorumun hemen sezaryena alınmam gerektiğini bana ilettiler. Doktorum yolda iken kız kardeşim gece 11 de annemleri aradı gelmelerini söyledi. Bende 22.09.22 de kızıma kavuşmuş oldum. Cidden aniden olmuş olsada kızıma kavuşmanın mutluluğu bambaşkaydı. En güzeli ise 9 aydır görmedigim eşime bile kızımdan bir kaç saat sonra kavuştum. Şuan şu 10 gün benim için en güzel gunler gerçekten. Darısı bütün annelerin başına. Allah sağlıklı sihatli kucağıniza almayı nasip etsin rabbim 🤗🥰