Aden58 inşallah inşallah. Valla her doktora gidişimde korku dolu oluyorum. Simdi Cuma gunu gideceğim aklimda tek soru? Ya kalbi durduysa? Cunku boyle seyler yazıyorlar diyorlar iste benim 14 fe 15 de yada 10 da kalbi durdu 28 de durdu boyle seyleri gordukce kalp sesini duysakda bi turlu diger randevuya kadar rahatlayamiyorum ha dusukten ornek verirsin iste 7 haftalik dustu kese yoktu bebek yoktu falan diye ama bence bu kadar hamilenin olduğu daha dogrusu anneler icin anneadaylari icin acilan bir platformda bu tarz olumsuzluklari anlatmak hic dogru gelmiyor ya bana. Valla sinir oluyorum oyle insanlara