Meliha09 Kızlar 28+3 üz bugün post açmıştım oğlum sol tarafımda toplanıyo bütün gün kasıldı diye dayanamayıp kasılmasına acile gittim nts ye bağladılar yinede sonuç böyle çıktı bir sorun yok dediler peki sonuçtan anlayan var mı
Cvkhll Meliha09 Sancın yok sancının var sayılabilmesi için 40n üstünde düzenli seyretmesi lazım alttaki çizginin
e-sude2118 Canim çok fazla değil ama sancım çıkmış kalp atislarin da normal görünüyor bol bol dinlen bence