Eminekiv46 Kizlar acil bi bakarmisiniz ben simdi bes gündür duphaston ve glifor kullaniyorum yaklasik iki hafta önce de klomen kullanmistim migdem asiri bulaniyor basim cok dönüyor cok halsizim öylesine eltimde bitane test vardi onu yaptim ve iki cizgi cikti hemen resmini cekip doktoruma yolladim doktorum bana direk gebesin dedi ama nasil olur yumurta 14 mm di dedim öyle görünüyor dedi git kan testi yaptir dedi yaptirdim negatif doktoruma yolladim duphastonu yutma artik sadece gliforu yut ve sali gunu kontrole gel dedi beynim yandi bu ne simdi???
beren22 Eminekiv46 benim bildiğim idrar testi pozitif te yanilmiyor kanda da çıkması lazım ama kullandigin ilaçlar birine yansımış olabilir.