ireemnuur başka bı sıkıntısı da olabilir her ağlaması emmek için değil belki uykusu var belki gaz belki bı yeri ağrıyor. Oğlum da çok emerdi 1 saat belki kucağımda duruyo biraktirinca ağlıyodu sonra çok yediği için kusuyodu. Ağlıyodu yine yedikçe fazlası da midesi büyüyor rahatsız oluyo. 6 ay böyle gazla kusmayla devam ettik sonrasi emmeyi azalttik gaz sorunu kendiliğinden geçti artık. Ağlarken ayaklarını karnina çekiyorsa gaz kesin. Kusmadan hemen sonra agliyosa midesi rahatsız olmuştur bı sure hemen yedirmeyin sonra besleyin