Alev21 Kızlar merhaba😀Şuan ikinci oğluma hamileyim ilk oğlumun ismi Berkay ikinci oğlumuzun ismini ya Berk yada Mert olarak düşündük sizce hangisi daha güzel ve uyumlu lütfen yardım edin😀❤️
Alev21 Semilk05 aslında benzeği için onu daha çok istiyoruz söylenimi birbirbinden farklı sonuçta zaten isim koyarken hep birbirine yakın isimler konulmaz mı canım😀
Semilk05 Alev21 aşırı benzemesi biraz ne bilim garibime gitti herhalde 😂 berkayın kısaltması gibi Berk ama tabikide siz nasıl uygun görürseniz yavrunuza 🙏🏻 Sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 💜