Çok yeni hamileyim kızlar ve soğuk aldım boğazım çok kötü şişti ateşim çok fazla yükseldi bu durum bebeğime zarar vermişmidir. İnternette yüksek ateşin bebeğe zarar vereceğini okudum korkuyorum bu durumu yasayan oldu mu yada bilgisi olan(10- 12 saat yüksekti ateşim dha sonra acile gittim serum yedim düştü )