Kızlar merhaba yaklaşık 10 gündür korunmuyoruz adetime de 8 gün var yumurtlama günlerimi falan değerlendirdim kasık bel ağrısı ve mide bulantım baş dönmem var bu belirtiler hamilelik belirtisi olablir mi yoksa regl olcam diye midir sizce varsa bu kdr erken haftada bu tarz belirtiler olur mu ? Bu durumu yaşayıp testi pozitif gelen oldu mu ?