Kızlar bende gebelik belirtisi vardı biliyorsunuz test yapmadım lekelenme oldu diye sonra kanama başladı dün dün geceden beri pıhtı şeklinde kanama oluyor bugünkü az önce fark ettim parmak büyüklüğünde anlatabildim mi bilmiyorum ama düşük olabilir mi öyle bir şey başına gelen oldu normal adet zamanlarımda da pıhtılı oluyordu ama bu çok büyük geldi