Busbusu 24 haftalığım artık korkmaya başladım biliyorum korkunun ecele faydası yok ama o süreç zormu nolcak ne bitcek çok merak ediyorum
Anneolmak93 Busbusu herkesin farklı canım vucut yapısına göre değişiyor ben sezaryan yaptım çok kötü değildi bi hafta biraz ayağa kalkarken destek le kalktım
Ozum12 Busbusu herkesin doğum hikayesi farklıdır bunları düşünerek kendinizi strese sokup korkutmayin derim
mayra Busbusu bende 24 haftalığım, bebegimde doğduktan sonra ameliyatlar getirecekmiş, ödüm patlıyor benimde, üniversite hastanesinde beni deneyecekler diye
Ozum12 Busbusu ben sezeryandan bir gün önce normal doğurdum akışına bırak hatta hastanede sancılanıp gitmiştim beklerken benim yarın sezeryanım var diyordum doktora olmaz dedi dedim Epidural doğum olsun olmaz artık dedi rabbim bir şekilde yardım ediyor ve normal doğurdum yani düşünme bunkarı bir şekilde doğuruyor insan☺️
mayra Busbusu kalbine giden büyük damarları tersmis canım, kalbinde büyük bir delik varmış ve akciğerlerine giden damarında daralma varmış
Neslihan37_ Busbusu normal doğumda o sancı hiç kolay değil Allah dayanma gücü veriyor ama hemen pes eden narin insanlar için biraz zor olabilir. Kiminin saatler sürüyor sancısı açılması olmuyor kimine direkt suni sancı veriyorlar o da bin beter zor. Dünyaya insan getirmek hiç kolay değil ama o sancı dışında doğumda zor birşey yok emin olabilirsin
suelin Neslihan37_ dikiş yırtık kan kaybı cok oluyor mu normal doğumda ay hepsi başlı başına korku filmi niteliğinde 🥺😰😨😱😱
1erkekkannesiiii Busbusu iyi düşünelim pozitif basalım iyi olsun. Küçük bir süreç kötü düşününce korkunca her şey kötü olur bence. Rahat olalım akışına bırakalım her şey güzel olur ınsallah 🙏 herkesin vücudu yapısı doğum süreci farklı kötü hikaye yorum sakın dinlemeyin. Yaşayıp göreceğiz inslalah hepimiz ‘cok şükür geçti bu muymuş’ deriz 😍😍🥹
Kelebekk-0307 Busbusu herkesin eşiği farklı canım ama tahmin ettiğin kadar zor değil ne kadar olumlu pozitif düşünürsen o kadar güzel geçer. Birde bu durum biraz genetik annene sorabilirsin onun doğumları nasıl olmuş diye o biraz fikir verebilir