e_k Selam kizlar bi sorum var bugün hastalandığım icin hastaneye gittim doktor beta hcg testide istedi ve ben sok 19 cikti adetime 6 gün var böyle bi durum olan var mı sevinim mi bilemedim cok şaşkınım 🥰
Sibel_72 pnar-06 e nabızdan baktınız mi ben bakınca değerim 809 ama referans dışı diyor nedenini biliyor musunuz
pnar-06 Sibel_72 normal insan değeri 0-5 arasındadır. Hamilelerde değer 5 in üstünde olduğu için referans dışı diyo yani normal değer değil 🥰