Aface
Ayy 21+4 bugun. 20 haftadan beri hafif kasık ağrılarım var. Benimde o haftalarda bebiş tek biryerde yumru gibi toplanıyordu şimdi geçti. 3-4 gündür de yoğun bel sırt ağrılarım var ve sağ kasığıma bazen bıçak saplanır gibi bir ağrı oluyor pozisyon değiştiriyorum geçiyor. Fazlasıyla gazım var ve çok fazla uyku halindeyim. Böyle değildim çok hafiftim daha 3 hafta öncesine kadar . Kendimi ağırlaşmış gibi patlayacak gibi hissediyorum 🥺 yani ağrıların çok normal hüüü çok duygusalım ağırlaştığımı hissettikçe ağlıyorum