Mekklc kahvesever__ Allah izin verirse kucağıma almayı şu an gebeyim küçük olduğu için annemler mercimek diye seviyorlar karnımda biz de hamur diye 😅🤦🏻♀️
Baymehal kahvesever__ adı melek melo diyorum melom diyorum tabi saçma gelebilir ben karşıyım ama ne bilim hoş oluyo 😂😂
Sermec27 kahvesever__ tito ve tosi diyoruz oğlum doğdu 15 buçuk aylık şu an tito yu eşim buldu tosiyi annem 😁
Cicilibicili kahvesever__ evet diyorum. Dediğim o kadar annesel tuhaf kelime varki. Biri duysa bu ne diyo der heralde😅
hukukcuanne_06 Sevgi sözcükler bi sürü şey kullanıyoruz da emdikten sonraki baygın hallerni görünce memeet memeet diyorum😅 instada bi video sesi var ya memet çakmağı nereye koydun o kadar içme dedim sana diye😅 kız çocuğum ama bazen memet diyorum eğlencesine😅