Elifinannesiiiii Merhaba, Bugün 37+3 deyiz kızımla🐣 Hergün acaba bugün doğar mı diye uyanıyoruz☺️ Sizler kaçıncı haftada doğurdunuz🌸
ozgetoozge Elifinannesiiiii bende 37+3 bekliyoruz bakalım. 38de doktorum çatı muayenesi yapacak o zaman öğreneceğiz sezeryan mı normal mi🤔