Brcbykl Merhaba.. 18 haftalik hamileyim , ancak bebegimin hareketlerini hissedemiyorum , tup bebek tedavisi ve cok zorlu bir surecten gectigim icin cok korkuyorum.. sizce bu durum normal mi ?
Eyll06 Brcbykl normal canım 24.haftamda adam akıllı hıssetmeye basladım 27 olacagız halada oyle cok sık hıssetmıyorum
Babytwo2 Brcbykl ama daha çok erken ki .. ikinci üçüncü gebelikte bile çok daha sonra hissedenler var normali zaten 22-23
Brcbykl Babytwo2 cok tsk ederim, beni rahatlattiginiz icin 🌸 o kadar zor sureclerden gectim ve geciyorum ki kendi kendime kuruntu yapiyorum herhalde 😢
findiklibadem Brcbykl ve ilk hissettiginizde böyle hergün hergün değil iki günde bir üc günde bir hissediyorsunuz o yüzden simdiden onu da bilin, daha da büyüdükçe hergün hareket ediyormu diye takip etmek lazım ama 20. Haftalarda zaten nedense hergün hergün hissedilmiyor bu da normal bi durum :) Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Baby905 Brcbykl bende tüp bebekle hamileyim. 19. Haftaya yeni girdim inan bende hiçbir şey hissetmiyorum dört gözle bekliyorum. Acaba nasıl bir his acıtıyor mu huylandırıyor mu olunca nasıl anlarız çok merak ediyorum
findiklibadem Brcbykl ben 20. Haftalarda hala bebek mi gaz mı anlayamıyordum bence gayet normal, 22 gibiyken sanırım artık ayırt edebilmiştim