26 haftalık gebeyım 2 hafta evvel kendi doktoruma gıttıgımde 24 haftalık dedı gelısımı herseyı normaldı ağrım nedenı ile acile gıttım 22 haftalık bebek dedı sonra ben uyardım yanlış dıye 26+1 ölçtü demekkı yanlış ölçmüş ama kafan karıştı doktorum haftaya gelecek sonuçta gelısımı sorun olsa bile 2 hafta önce ölçülen bebek haftasında kalır 24 tü 24 kalırdı 22 ye düşmezdı degıl mı düzelttı ama korkuyorum sizce yanlış mı ölçüm Sonuçta gelısım dursa bile 24 iken 24 kalır degılmı 22 ye düşmez