SevincAtk Batinseda 😯😔cok haklısın benimde bi süre öyle devam etmisti ama sonra kendiliğinden gecti inşallah seninde gecer hemen allah sifa versin 🙏🏻
Kocozge Batinseda aaaa 😵 öyle mi anlıyoruz bi dahaki sefer dikkat edeyim bakalım bende var mı bir gelişme teşekkür ederim 😊
eminergunn Kızlar bnmde göğsümde var mantar kahverengi leke şeklinde pek Bi kaşıntısı yok ama yayıldıkça yayıldı bebeğim doğmak üzere mantar içinşampuan vs kullandım aylardır geçmedi böyle olan varmı eskiden de olmuştu bnde vücut mantarı ama bu kadar değildi 😪 başına gelen tavsiyesi olan bnde şimdi sirke ile sildim bide bunu deneyeyim