Hamilelikte iş göremez ödeneği alabilmek için 90 gün tam sigortalılık istiyor ya sgk. Bu 90 gün bebeğin doğduğu andan itibaren mi sayılıyor yoksa, 32. Haftada iş göremez raporu alırsak rapor başlangıç zamanından itibaren mi hesaplanıyor ? Bilgisi olan var mı ?