Bucak Canım benim 7. Haftamda peceteye silince iki defa kahverengi lekem gelmişti sonra devam etmedi bir defalık oldu ama o gün nedense kasık ağrım da çok fazlaydı o an korktum hemen progestan kullandım ayağımı diktim yattım ama bir daha gelmedi diğer kontole gittiğimde de hiçbir sorun yoktu şuan 15 haftalık olduk yani bazen rahim büyürken bebek kendine yer açarken o tarz lekelenmeler olabiliyor ama sürekli devam eden kirmiziya dönüşen kesilmeyen ve yoğun ağrıyla gelen kanaman leken olduğu an direkt kontrole git aksatma gebelikte hiçbir kanama lekelenme normal değil