Canan-02 mrb kızlar bende epidural normal doğum yani halk arasında prenses doğum adıyla bilinen şekilde yapmak istiyorum lütfen tecrübe ve tavsiyelerinizi paylaşırmısınız
Teslimeesma Canan-02 benim görümcem yaptı 4 cm açılmadan sonra yapmışlar epidurali o kadar sancıyi çektikten sonra bana normal doğum daha mantıklı geliyor epidural ne bilim beli çok agritiyormus sonradan🙄