Arkadaşlar hastaneye annem babam kayınpederim kayın validem bir arkadaşım belki yengem bilemiyorum gelecek ,e ziyaretçilerde gelebilir. Ben doğum yapmış olacağım yani ne halde olurum nasıl olurum bilmiyorum sezeryanlı olacağım. Yani hem hepsinin olması gelmek istemesi hoşuma gidiyor hemde o halde çekebilir miyim insanları ya da çok kalırlar mı ,kalırsalar nasıl kırmadan etmeden gondereceğim… Başına gelen var mı ? Nasıl çözüm buldunuz böyle bir duruma??