Ben 17. Haftadayım yavaş yavaş hissediyorum. Ama söylenilen gibi bağırsak hareketlerine çok benziyor. Lakin hissiyatından anlıyorum bebeğimin olduğunu çünkü bağırsak hareketi gibi yer değiştirmiyor sürekli aynı yerde bu. Bir de nasıl desem ? Sanki içimde suyun içinde bana dokunan ya da bir kelebek gibi pıt pıt yapan bir şey. Şimdilik sadece yan tarafıma uzanıp ayaklarımı uzatınca karnımın gerilmesinden destek alıp dinliyorum. Gerçekten minik minik kıpraşmalar insanın içini okşuyor.