Kbr318 Arkadaşlar elimde 15 adet var ikisini aynı gün aldım birinde 10 ay 2022 yaziyo birinde 11 ay 2022yaziyo düşük tehlikem vardı diye aldım ama düşük yaptım onlar elimde kaldı isteyen varsa gönderebilirim
Kbr318 1bade yok benimki arastirmadigimiz için sebebini bilmiyorduk doktorlar da kan pıhtılaşmasi sandı onun için verdiler daha 6 7 tane kullanmadan düştu bunlar elimde kaldı yazık çöpe gitmesin diyorum
Kbr318 Ceyda76 tarihi geçmeden birilerine vereyim memlekete gitmiştim daha bugün baktım yazık ihtiyacı olan birilerine ulaşsın istiyorum
Semadml Kbr318 evet o yüzden dedim ortak bir yer olabilir mi atıyorum zeytinburnu falan buralar yakın oluyor mu size herhangi bir metrobüs durağı ya da
Plnongr Merhaba ben de alabilirim günde 4 tane 4000 lik yapıyorum yetişmiyor o yüzden kargo karşı ödemeli gönderebilirseniz alayım Düzce de yaşıyorum…
Gamzecetin Plnongr neden günlük 4 adet kullanıyosunuz? Bende de 2 gende kan pıhtılaşması var ilk bebeğimi bundan dolayı kaybettim şimdi tekrar hamileyim ama günlük 1 tane kullanıyorum
sedamom00 Kbr318 yok genetik testi ayrı oluyor bebeğin parçasın dan değil kan alıyorlar sende kan pıhtılaşması mı var hangi sorun varsa gözüküyor bebeğin neyden düştüğü belli oluyor durumun varsa özelde yaptır devlet 2 3 düşükten sonra yapıyor
Kbr318 sedamom00 he yok onların hepsi yapıldı ama hiç bir sonuç elde edemedik ki bu benim 3. Düşüğüm oldu zaten
sedamom00 Kbr318 çok geçmiş olsun Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin bişey daha duydum doğru mu bilmiyorum tüp bebek merkezine gidip orda ayrıntılı testler oluyor diye biliyorum Rabbim yardımcınız olsun