Nurmelisakaynak ya ben duygularımı pek belli edemiyorum..hanımlar çok güzel yazıyor da burda bende tık yok o konuda 😬sen aklına takılanı sor canım benim..ama şunu söyleyebilirim ilgi alaka kendi ülkemizle karşılaştırılmaz çok ilgililer burda, daha özenli davranıyorlar sana ve bebeğe karşı; her şeyin önlemini alıyorlar..senin yavrun da geldiğinde hastanedeyken ne demek istediğimi anlayacaksın 😉iyi ki gelmişim dedim yani Buralara kadar 🙏🏻