Burcu16 Benim de erken doğum sancılarım var dün akşamdan beri hastanedeyim bebeğim 33haftalık kilosu 1.981sancılarımı kontrol ediyolar nstlerde sancılarım az az veya çok çok oluyor bebeğim ters dönmüş poposu aşağıda kafası yukarıda sezeryan modunu almış. En çok korktuğum sezeryandı ve olucam galiba 😒