pnremr22 Bir filmde izlemiştim, kızı doğum yapıyor ve lohusalık depresyonu oluşuyor. Annesi de lohusalığı önceki hayatından vazgeçip yeni hayatına alışmaya çalışmandan oluyor demişti. Bu beni çok etkilemişti. Ben de lohusalıkta sıkıntı yaşamamak için bir defter yaptım. Neler yaparım diye youtubedan videolar izledim nasıl tedbir alırım diye. Gebeliğimi az gebelik depresyonuyla atlattım, umarım bunun geçişi de yumuşak olur. Deftere bu arada bir dünya şey yazdım. Gezmek istediklerim, okumak istediklerim, filmler, alışveriş için gideceğim yerler… doldurdum da doldurdum. İnşallah bebeşimle doğduğunda yaparız 😀 işin özü kendinizi kapatmayın, etraftan destek alın, beraber bir şeyler yapın… bu süreç normal sadece daha öteye gidip sizi iyice sarsmasın