Kızlar gebeliğin 5. Haftasından beri progestan kullanıyorum şuan 9+5 haftalık hamileyim her şey normal ama kahverengi lekelenmem var en son doktoruma sordum hemen geçmez 16. Haftaya kadar kullanacaksın dedi fakat daha önce kaybım olduğu için endişeliyim bu durumu yaşayan oldu mu her şey normal olup lekelenme yaşayan affedersiniz peçeteye sildikçe geliyor bi öneriniz var mıdır