Hızır gibi yetiştim sakın kan sulandırıcı kullanmadan hamile kalma bebeğin yaşama şansı sıfır en azından bana söylenen böyle. Hamile kalmadan benim ki tüp bebek zaten meğerse genetık pıhtılaşmadan dolayı hamile kalkamamışım. Doğuma kadar coraspin ve oksapar iğne kullanıcam