Kubra_05 canım bende bunu çok denediğim için bu ay öğrenince regl gecikmemden sonra ovülasyon testine baktım dedikleri gibi t çizgisi koyu oldu ve önce t çizgisi belirdi ztn bnde. Geç döllenmede olabilir ama o zaman yavaş yükselir. Tez zamanda güzel haberler al 🙏🏻🙏🏻
