1ebru e bebekten kanz with me 2 diye park beşik aldık daha kullanmadım ama çok işlevli anne yanı oluyor , sallanma aparatı var , alt açma aparatı var, ıslak mendil bez koyma gözleri var , kademe artırma düşürme kvsımı var , yani var da var birde mesela tatile giderken yanınıza almak isterseniz taşınabiliyor katlayınca minicik oluyor en güzeli de 3 yaşına kadar rahat kullanır dediler, o yüzden ekonomikte olur. Tavsiye ederim değerlendirmeye alın bence 🙏😊