1yenianne Siracinannesi ya acabasüte geçiyor mu geçiyorsa ne kadar araştırdınız mı hiç ? Ya da sigara içtikten 2 saat kadar falan emzirmesek yine de bebege gecer mi acaba
Siracinannesi 1yenianne ne kadar geçtiğini bilmem ama geçiyor diye biliyorum ilk oğlumda da bırakamadım bu ikincide de 🙄 siz ne kadar içiyorsunuz
1yenianne Siracinannesi ben içmiyorum hamile oldugumu öğrendiğimde bıraktım suanda yeni doğum yaptım mama da veriyorum zaten acaba bişey olur mı dedim içsem :(
1yenianne bosyapmaa yok içmiyorum zaten hamile oldugumu öğrendiğimde bıraktım suan yeni doğum yaptım sütüm az geliyor mamada veriyorım içsem dedima acaba bişey olur mu cok özledim çünlü :(
Siracinannesi 1yenianne hamileyken bende içmedim sonra dayanamadım 😔 eğer dayanabilirsen dayan içme derim