H34- Kızlar hangi göğüs kremini kullanıyorsunuz? En faydalı olan hangisi bilginiz var mı? Ben 34 haftalık hamileyim. Göğüs ucumda çatlaklar şimdiden var. Kullanmaya başlayayım dedim. Bir de göğüs pedleri göğüse yapışıyor diyorlar. Hepsi yapışıyor mu? Tavsiyeleriniz neler?
Eyll06 H34- gögüs kremi lansınoh gögüs pedide yıne lansınoh ayrıyetten ben gümüş gögüs kapağı da aldım 999 ayar
Melike H34- Göğüs kremi lansinoh almıstım ama hiç fayda etmedi duruyor öylece. Göğüs pedi de 2 paket lansinoh 1 paket babyme bitirmiştim. Göğüse yapışma sorunu yaşamadım hiç 🌸
Bayancorek H34- Göğüs kremi olarak incia kullanıyorum temiz içerikli, silmeden de emebiliyor bebek. Göğüs pedi olarak ise Wee baby de kullanıyorum, baby me de. İkisinde de sorun yaşamadım nemnunum. 🌸
Melike H34- Doğal kantaron yağı + gümüş kapak kullandım. Çarlaklarıma da kullanmıştım kantaron yağını çatlmadım hiç. Her derde deva cidden tavsiye ederim 🌼