Basku Merhaba, 7 haftalık hamileyim ve ağır corona geçiriyorum. Siz hamilelik sürecinizde böyle bir durum yaşadınız mı? Ek olarak aldığınız ilaçlar ve vitamin oldu mu?
[silindi] Basku 28 de gecirdim ddimer im cok yuksekti pihtilasma kan sulandirici igne yapildi idrar yolu enfeksiyonu yapti antibiyotik kullandim vitaminlerimin hepsini.kullandim ama demiri kestiler 6 gun hastanede kaldim suanda 35 deyim bebegim gayet iyi ama doktorunuzla bir gorusun pihtilasma icin
Melismelo Bende 8. Haftalıken felan ağır covid gecirdim 2hafta sürdü ilac olarak sadece parol kullandım ondan haric sıcak caylar vs bol vitamim c, vitamin hapları, bol su ictim, gecmiş olsun
Basku Melismelo çok teşekkürler size de geçmiş olsun bir daha yaşamayın inşallah gerçekten beter bir hastalıkmış
Basku [silindi] Doktorumla görüştüm ilk gün ağrılarım çoktu hastaneye başvurdum serum olarak parol ve vitamin takviyesi yaptılar. Şimdi tedaviye evden devam ediyorum parol desteğiyle. Kan pıhtılaşması için de 10 günlük kan sulandırıcı iğneye başladık