36.haftaya girdik 2-3 saattir geçmeyen bel ağrım var böyle aralıksız iğne batıyor ne oturuyorum ne yatıyorum duşa girdim iyi gelir diye değişen bişey olmadı mide bulantısı da cabası sürekli çamaşır değiştiriyorum idrar kaçırıp ne yapıcam bilmiyorum daha 3 gün önce gittim acile açıklık yok dedi nstde birkaç kez 40 falan görmüştüm ama hissetmemiştim hafif adet sancılarım bitti bel ağrım başladı 🥺