Merhaba hanımlar 28 haftalık olacağız yarın konrtolüm var bugün baş ağrısı tansiyon yüksekliğim vardı düştü ama hala başım aprıyır stres yaptım ağrım geçmedi yarın söyleyeceğim bakalım doktora.
Kan uyuşmazlığı iğnesi olacağım. Stresliyim😅 inşallah güzel geçer dualarınıza talibim.
Sizde durumlar nasıl