Mavininannesii34 İyi akşamlar arkadaşlar ben 16 haftalik hamileyim ve bu 2. Çocuğum hiç karnım cikmadi sizce normal mi sizinde geç çıktı mı en son 15 haftalık gittim hersey yolundaydı çok şükür