canım hem emdiği kadar emzir arkasından muhakkak sağıp ver. biberonla değil de şırıngayla vermeni öneririm es kaza ilerde meme reddi olmasın. şırıngayı da eds sistemi ile vermen cokk rahat olacak. internete yazarsan bulursun şırınganın ucuna ince hortum takılıyor, bi ucunu bebegin agzına koyuyorsun. şırıngaya bastıgınla bebeğe süt gitsin. hatta bunu emzirirken yaparsan hem göğsünü emmiş olacak dolayısıyla göğüslerin uyarılacak ve süt üretimin artacak. aynı şeyleri yaşadım 1 ay önce, iki bebeğim de sarılık oldu ve kan uyuşmazlığına bağlı sarılıktı. çok şükür ikisi de bu yöntemle hastaneye yatmadı hiç