34+1 haftalık hamileyim. 23’de Serklaj oldum dünden beri ağrım ve bulantım vardı. Bugün sabah baş dönmesine uyandım. Ve defalarca düşme bayılma tehlikesi atlattım. Bizde tedbir amaçlı hastaneye geldik rahim ağzım 24 mm ölçüldü yaklaşık 1 aydır hep aynıydı ama doktor alttan muayene etmek istedi basınç varmı diye ve basınç çıktı hemen Serklaj dikişini almalıyız yoksa bebek bu şekilde gelir dikişi yırtarsa sonraki gebeliklerinde sorun olur gebe kalamazsın dedi rahimin yırtılır dedi. Ve aldı dikişlerimi. Şuan hastanedeyim düzensiz sancım var 24 saat tutacağız doğum olabilir de olmayabilirde dedi. Durdurmaya çalışıyorlar öncesinde 2+2 ciğer geliştirici olmuştum 12 saat arayla şimdide tek doz yaptılar bekliyoruz. Dua edin bana ve bebeğime. Doğsa bile sağlıkla gelsin. 😢