38+4 haftalık hamileyim dün gece acile gittim kaşıntı şikayeti ile alttan muayene de edildi daha sonra nst düzensiz çıktığı İçin yatış verildi o esnada da alttan muayene edildim açılmam yok fakat sancılarım 80 gördü eve geldim dün gece çok ağrım var acaba muayene ile alakalı mıdır başına gelen varmı? Acaba 2 muayene çatı muayenesi olabilir mi acaba kanama su vs yok