Eyll06 ben de bu şekilde düşünüyorum ikili takım aldım 3-6 ay, tulum aldım Bi ince Bi kalın 3 ay, Bir de 5 li takım aldım 2 tane ,3 ay ve yenidogan. Ya dengesiz uyumsuz ilerliyorum gibi geliyor bana Bi de sizin resminizi görünce daha da karıştım 😂 hele hele instagramda ki dolap videoları psikolojimi bozuyor dolu dolu gördükçe 😂😂