littlemiracle_ melikessuuu ben diş teli tedavim bittikten sonra kullanmaya başlamıştım tedavinin devamı olduğu için ama devam ettiremedim telden daha cok rahatsız etti ve ağrısına dayanamadım geri çıkardım duruyor öyle evde