Kızlar 33 haftalık hamileyim bir haftadır çocuklar hastaydı ishal kusma ateş vardı onlar serumla düzeldi onlardan bana geçmiş olmalı ki 3 gündür ishal mide bulantısı kusma su bile içsem kendi mi tuvalete atıyorum… Salgın varmış… Hastahaneye gittim hamile olduğum için bişey yapmadılar ne bı serum ne bı hap hiç bişey yok.. evde nasıl atlatacam ben bunu artık uskufra etmekten bögürlerim ağrıyor 😟😣