Cerenizimm 23 e giricem inşallah aralıkta.4 yıllık evliyim 4 gebelik yaşadım hepsi de düşükle sonuçlandı kendimizi maddi manevi hazır hissediyoruz ve çok istiyoruz anne baba olmak.Yani milleti takma onlara göre hamile kalırsın acelen neydi derler, hamile kalmazsın bi sorunu var herhalde derler yani insanlar böyle canım istediğin zaman yaparsınız yani