Hiç belirti bakma canım.Benvde tüp bebek ile hamileyim.hic belirti olmadı hatta tutmadı diye ağlamıştım.Hic dayanamazsan 7.gün kan testi ile öğreniyorsun.tuttuysa küçük degerlerle belli oluyor. ama sonra sağlıklı yükselecek mi diye her iki günde test veriyorsun daha stresli.bence bu 10 gün yat dinlen iş yapma keyfini çıkar ve bol dua et 🤲🤲🤲🤲