nilsmomy Merymklc ben kullanıyorum çok memnunum kanz markası kışın onsuz uyuyamıyorum kaloriferler kuruluk yapıyor
nilsmomy Merymklc klimayı bilemiyorum ama bebek içinde çok faydalıymış onu da doğunca tecrübe edicem artık