Kızlar merhaba tekrardan bırsey danışmak ıstıyorum sizinle..doğumdan önce mı kaynana gelmeli yoksa doğumdan sonra ki zamanlar mı ve kaç gün kalmalı ? Annem teyzem yanımda olacaklar lohusalık dönemim boyunca zaten ama kaynanamı da sevmem zaten ama mecbur onun da torunu..eşimde dıyor annemı getırtırım o da burda olsun sonra gıder ama kaynanam da geldıgı zaman gıtmek bılmeyen bır ınsan evımızın üst katında boş oda var orda kalıyor her geldıgın de ne yapacam bende bılmıyorum istemıyorum ama mecburum kendısı 3 gun kalıpta göndermek olur mu olmaz ki gıdecegını de zannetmem en az bır ıkı hafta kalır heralde kendısıde baya bi oğulcudur.. Lohusalık dönemım de de cocugumu kucaktan kucağa herkese vermek ıstemıyorum öpülmesini de ıstemıyorum yanı lohusalık dönemim de rahat gecırmek ıstıyorum kaynanam geldıgı zaman benı sınır edecek illa bırsey oluyor çok soru soran bırı nebılım napmalıyım ne sekılde kocamla konuşmalıyım ?