Nihayet 9 ayın sonuna geldim, bazıları bilir riskli hamilelik geçirdim 2 ay yatdım. Suyum sınırdaydı. Şimdi 38+5 den yazıyorum. Umudunuzu kaybetmeyin hiç bir zaman, ne olursa olsun Allah büyük ve o ol derse imkansız görünen de gerçekleşir.. şimdi biraz korku biraz heyecanla yarını bekliyorum. İnşallah sağ salim bebeğimi kucağıma alırım ve ben de burada pozitif sezeryan hikayem postunu açarım :) bu arada canım çok pilav çekiyo yesem ağır olur mu acaba 🥺